Geçen hafta 1 tane börekçi işi aldık işletme , ısınma için merkezi sistem doğalgaz kullanan bir binanın zemin katında . kutu basıncı 300 mbar , tesisatımızı tamamladık işletme 5 adet 14 kw lık karaca marka ksn 60 model yer ocağı ve 1 adet 26 kw kombi kullanacak . buraya kadara hersey güzel sayacımız g6 dükkan girişine varmadan uygun bir kısımda shut off regülatörü de kurduk 300>21 m bar a hersey yolunda ama gaz acımında gaz dagıtım şirketi bizden sayac cıkısına thermowell bağlamamızı istedi bu konuda bilgisi olan arkadaslar bilgilerini paylasırlarsa cok memnun kalırım şimdiden teşekkürler. thermowell 300 mbar olan yerlerde zorunlu diyede acıklamada bulundular .