Konu: Sayaç secimi

Teknik Isı Mühendislik
Uzman Teknik Isı Mühendislik
25 Şubat 2019

Sayaçlar, bir üst modellerinin kapasitesine kadar ölçer. G25, 40 m3/h a kadar ölçüm yapar. O nedenle G40 rotary sayaç kullanmalısın. Zaten zetacad uyarı verecektir.


semiyildiz
Danışman semiyildiz
25 Şubat 2019

Verimi %100 alabilirsin yogusmali cihaz
(115*860/8250/1)*4=48 m3/h
G25  sayac yeterli olur 
300 mbar da 40x1.3 = 52 m3/h okur



canguntan
Danışman canguntan
04 Mart 2019

Bizde Verim %100'de olsa %90 alınıyor.




Cevap Yaz

Cevap yazabilmeniz için Giriş yapmanız gerekiyor.