Toggle navigation
Ana Sayfa
Yeni Konu
Etiketler
Kombi
Tesisat Uygulamaları
İlanlar
Cad Programları
Kuruluşlar
İndirmeler
Proje İstekleri
Konuk Katılımcı
Tümünü Göster
Üyeler
Arama
Giriş
dogalgazfirmalari.com
sponsorluğunda
×
Ara
Konu:
Sayaç secimi
Cevaplar
Cevap Yaz
Uzman
Teknik Isı Mühendislik
25 Şubat 2019
Sayaçlar, bir üst modellerinin kapasitesine kadar ölçer. G25, 40 m3/h a kadar ölçüm yapar. O nedenle G40 rotary sayaç kullanmalısın. Zaten zetacad uyarı verecektir.
0
Beğen
Alıntı Yap
Danışman
semiyildiz
25 Şubat 2019
Verimi %100 alabilirsin yogusmali cihaz
(115*860/8250/1)*4=48 m3/h
G25 sayac yeterli olur
300 mbar da 40x1.3 = 52 m3/h okur
3
Beğen
Alıntı Yap
Danışman
canguntan
04 Mart 2019
Bizde Verim %100'de olsa %90 alınıyor.
2
Beğen
Alıntı Yap
Cevap Yaz
Cevap yazabilmeniz için
Giriş
yapmanız gerekiyor.
Benzer Konular
Dnş
VEYSEL BILGIN
26 Aralık 2008
Yedek Kazan Uygulamalarinda Sayac Secimi?
recepx30
17 Kasım 2008
G6 sayaç konsolu
demircihad
15 Ağustos 2011
Rotary Sayaç
teknik_adam
30 Ekim 2008
300 mbar da sayaç kapasitesi
minik_jagura
23 Eylül 2006
G100 sayaç
Üye
16 Aralık 2006
Sayaç Seçimi
mertay2000
19 Kasım 2007
sayaç bağlantı sorunu
Dnş
VEYSEL BILGIN
02 Ocak 2008
Kaynakcilariniz Dogru Kaynak Yapiyormu?
makina_57
17 Ekim 2009
zetacad sayaç
atilgan26
06 Mart 2008
kazan & brülör ilişkisi & sayaç hakkında