Arkadaşlar yıllardır firmalar olarak tam bir çatı altında toplanamıyoruz. EPDK var, altında gaz dağıtım firmaları var ki Gazmer/Gazbir gibi bir dernekleri var. Bu dernek ile bir işletme kurup "İzolatör" üretebiliyorlar. Bizler neden bir çatı altında toplanmayalım?Amaç dayanışma sağlamak ve dernek olarak yapılabilecek faaliyetlerde bulunmak.
https://x.com/Kayserito/status/1921889981699666420