Soul
01 Mart 2007

Alarko kombi hakkında bilgi lütfen

demirdöküm bayisiyiz vinto ve adenlerden kaynaklanan arızalar nedeniyle bıkmıs durumdayız.demirdökümün spota düşmesi sebebi bi o kadar da hayal kırıklıgı yasatmış durumdadır.Firma olarak alarko bayiligi almak istiyoruz alorka hakkında pek bilgim yok yardımcı olursanız sevinirim


Soul
02 Mart 2007

paylaşım için çok teşekkür ederim eline saglık


Soul
13 Mart 2007

alarko bayiligi olan veya alarko  kombinin piyasası hakkında bilgi sahibi olan arkadaşlar ve alarko kombinin piyasada satış durumu olarak beni bilgilendirseniz çok sevinirim tutuluyormu tutulmuyor mu.yardım pls


zilif
13 Mart 2007

alarko kombinin illere göre bir piyasası var elbet ama sorunlu ve çok fazla ses çıkarttığını biliyorum bence bir düşünün derim.sorunla karşılaştığınız için demirdökümü bıraktığınız düşünülünce..\r
yinede size ve firmanıza hayırlı olmasını dilerim.


mfbarut
13 Mart 2007

konuyla ilgili yeterli bilgi yok


Soul
14 Mart 2007

zilif kardeşime tşk ederim ses olayını araştırdık sanırım bilgi yok daha ayrıntılı neyse deneyip görecegiz artık




onurmorbel
14 Mart 2007

bence sadece tek bir firmanın bayiliğini almak mantıklı değil. eger ikna edebilirsen ikinci hatta üçüncü bir firmanın bayiliğini de al derim. Eger SİLVER kombi yi düşünürsen yardımcı olurum. Çalışmalarında başarılar dilerim.

nurmorbel1@hotmail.com">onurmorbel1@hotmail.com

Tel : 0 352 336 29 29




BReAKer
14 Mart 2007

1.5 senedir  Alarko ana bayiiliğinde çalışıyorum ve yüzlerce Alarko kombi ve diğer ürünlerinden sattım. Şimdiye kadar hiçbir üründe tek bir şikayet dahi almadım.(inanması zor gibi ama gerçek)  Alarko teknik hizmet ve destek konusunda çok başarılı. Eğer Alarko'yla çalışırsanız sizde farkına varırsınız ki çok katı şartları var. İskonto az, teminatınız yoksa mal da yok vs. ama ürünler çok kaliteli ve bu yüzden Alarko promosyon, indirim, kampanya yapmaz. Kampanya olur ancak bundan bayii etkilenir.Alarko diğer ürünlerinde(dalgıç,hidrofor,sirkülasyon,radyatör, kazan..) pazarın bir numarası, kombi üretimini 5 senedir falan yapıyolar ama eminimki kombi piyasasında da 1 numara olacaklar. Alarko satmak çok karlı bir iş değil ama uzun vadede satılabilecek tek marka. Ben doğalgazın caf caflı zamanında alırım pastadan payımı kaçarım dersen Alarko'yu tavsiye etmem. Ama ben 30 yıl hizmet vereceğim dersen başka marka arama. 


v_keskin
23 Mayıs 2007

BERAKER A KATILIYORUM. EĞER UZUN YILLAR ÇALIŞACAKSANIZ MUTLAKA ALARKO DERİM.

400 SERVİSİ VAR TÜRKYEDE , TEKNİK DESTEK MÜKEMMEL.

KESİNLİKLE YETKİLİ SATICININ ARKASINDA DURAN BİR FİRMA.

İYİ BİR MARKA İMAJI VAR..

BUNLAR ÖNEMLİYSE MUTLAKA ALARKO DERİM.




chas.fe
23 Mayıs 2007

boşver alarkoyu müşteriye en kolay satılacak kombinin bayilğini al bence senin yerinde olsam viessman ve eca alırım paralı müşteriye viessman

parasıza eca piyasada daha çok giden kombiler bunlşar çünkü

 

 




yavuzhan
24 Mayıs 2007

Ürünleri hakkında pek bilgi sahibi olmamakla beraber verdiği tv reklamlarıyla af edin beni çok güldüren bir markadır. biz esimle alarko kombi tercih ettik cok mutluyuz iyi ki almisiz makina mühendisi arkadaşım izzet tavsiye etti herkes bize kombi satmaya çalıştı fakat alarko hizmet verdi falan filan bizde yedik...herkes sana kombi satmaya çalışmış, alarko da satmış işte sonuçta Ayrıca anlayınki o izzet seni değil sadece kendini düşündü...




emre55
24 Mayıs 2007

bundan önceki çalıştığım firma alarko bayiisiydi ve denildiği gibi ses ile ilgili bi problem yok 9 ay çılştım ve 100e yakın alarko serena harmony kombi sattık ama tek bi şikayet dahi gelmedi ve pisayadaki bi çok kombiden daha az yaktığını duyuyorduk müşterilerden bende doğru seçim..


akkosedogalgaz
25 Mayıs 2007

evet arkadaşlar  ben de o reklamları çok takıldım.

peki benim izzet adında makina mühendisi arkadaşım yoksa ben alarko kombi alamayacak mıyım 




sengin_
25 Mayıs 2007

merhaba;

ben alarko tali bayiliği de yaptım. kombileri hem güzel hem de ekonomik. atak serisi yoğuşmalı kombilerin üzerine yok neredeyse. serenası harika düşünme al derim

 

kolay gelsin




ALFA2006
25 Mayıs 2007

Alarko marka cihazların  , gerek kalite gerekse servis bakımından  çok farklı olduğunu sanmıyorum.

Yerli montaj veya imalat cihazların sorunları pek bitmiyor nedense






Cevap Yaz

Cevap yazabilmeniz için Giriş yapmanız gerekiyor.