Konu: GazMer yazılı sınav örneği olan var mı?

Serdar Kır
bir hafta önce

Arkadaşlar bende ilk defa gireceğim banada yollar mısınız? Mailim: serdakir94@gmail.com


Uğur Cem
bir hafta önce

Merhaba arkadaşlar bnde bu cuma gazmer in doğalgaz iç tesisat ve endustriyel tesisat sinaavlarina giricem belge ve bilgi lazim bursadan istanbula gidicem sinav icin ne tur sorular cikar varsa elinizde atar misiniz çok tesekkur ederim simdiden...     
mail: ugur_cem_1987@hotmail.com


Hüseyin Turhal
6 gün önce

selam karfdeşim nasılsın. endüstriyel için eline soru geçerse bana da gönderebilirmisin


Fatih Başkesen
4 gün önce

elinde bilgi olanlar gönderirse çok sevinirim sınav cuma günü ve ben hiç bi şey bilmiyorum şimdiden çok saolun 
fatih.baskesen@gmail.com




Cevap Yaz

Cevap yazabilmeniz için Giriş yapmanız gerekiyor.