arkadaşlar göndermiş olduğum proje tekrar mükerrer proje olarak gözüküyor web modülde x işareti redli proje silip tekrar gönderdim mükerrer proje hata diyorbirde .....nolu binaya ait kolon projes... devamını gör
arkadaşlar redli projem var düzeltip tekrar gönderiyorum ama incelemeye alması lazım fakat incelemeye almıyor mesaj yolladık geri dönüşde olmadı neden i olmadan gönderdikten 10 saniye sonra nedensiz b... devamını gör
merhabalar projenin son gönderiminde imzamı seçiyorum sonrasında parametre hatalı diyor daha sonrasın da pdf dosyası biçimlendirilmesi ve imzalanması tamamlanmadı diyor yardımcı olursanız sevini... devamını gör
arkadaşlar 2 buçuk lu boru yaklaşık tavan hizasından 30 cm boşlukta geçiyor oraya alçıpan ile kapatmayı düşünüyoruz mimari boşluğu duvar mı yapmalıyım yoksa kiriş tarzın da mı çizmeliyim yardımcı olur... devamını gör
ARKDAŞLAR KOLON 2 YE AYRILIYOR BİR TARAFI TEK BİR DAİRE YE GİDİYOR UZUNLUĞU 6 METRE DİĞER KOLON İSE 3 DAİREYE GİDİYOR 3 DAİREYE GİDEN HAT DA EN YAKIN TÜKETİM AĞZI 13 METRE KOLON KESME ATMALIMIYIM ... devamını gör
merhaba arakdaşlar 18 daireli 300mbar shut off lu proje var sorunum şu yer kutusundan(kot-150) bina duvar kenarına yaklaşıyorum bodrum dan zemine çıktığımda 140cm yapıı izole mafsalı atıyorum sonra... devamını gör