mydarknes
mydarknes

Kayıt Tarihi : 08 Eylül 2017
Son Ziyaret : 2 ay önce

takip et mesaj

Yazmış Olduğu Cevaplar


Konu: Baca Uzatması Dirsekler Kaç Cm Sayılıyor

mydarknes
mydarknes
19 Şubat 2018

zeynepZX yazdı:

Aksa, yatayda hermetik baca uzunluğu toplam 4 m den büyük olmasını istemiyor.

her bir dirsek 1 m olarak hesaplanıyor.



tamam benim verdiğim değerlerin toplamı orj baca: 40 cm :dirsek:100 cm dikey:100 cm dirsek: 100 cm  yani

benim bunu 3.40 olarak mı almam gerekiyor.




Konu: bu listeye fiyat çıkarabilir miyiz

mydarknes
mydarknes
06 Şubat 2018

MUHAMMETFATİH yazdı:

MALZEMELİ BİNA İÇİ DOĞALGAZ TESİSATI KOLON + PROJE     KISMINA BAKARAK KİM NASIL FİYAT VERECEK MERAK ETTİM DOĞRUSU FİYAT VEREN ARKADAŞ AÇIKLAMAYI DA YAZSIN BİZ DE ÖĞRENELİM SORU MANTIKSIZ OLMUŞ MALZEME NAKİT Mİ VADELİ Mİ İŞ YAKIN MI UZAK MI ÖDEME ŞARTLARI FELAN FİLAN İNTER MİLAN 





abimiz cok doğru söylemiş falan filan yani




Konu: boru içinde yanan doğal gaz isten dolayı koruzyona uğruyor..

mydarknes
mydarknes
20 Ocak 2018

BENDE 4 5 TANE  RADYANT YAPTIM AMA BÖYLE Bİ SORUNU HİÇ DUYMADIM BENCE CİHAZIN TEKNİK SERVİSİNİ BİR ARA

GELSİN BAKSINLAR




Konu: KOLON AYRIMI EMNİYET VANASI GEREKLİ Mİ ?

mydarknes
mydarknes
17 Ocak 2018

EXELANS yazdı:

KOLON HAT AYRIMINDA :

1.shut off olsun olmasın kesınlıkle hat ayrımlarında emniyet vanaları atılmalıdır.

2. kol birden fazla ayrım varsa  örenğin 3-4-5 ayrım olsun hepsine ayrı ayrı emniyet vanası gereklidir.



teşekkur ederim . cok yararlı bilgi oldu benim için .


Konu: ARKADAŞLAR ELİNDE KOLON SHUT OF PROJE ÖRNEĞİ OLAN VAR MI.

mydarknes
mydarknes
16 Ocak 2018

EXELANS yazdı:

Bu linkte  4-5 tane shut-off örnekleri mevcut. Kolay gelsin.


ZETACAD SHUT-OFF ÖRNEKLERİ



çok teşekkurler kolay gelsin


Konu: KOMPANSATÖR İÇ TESİSATTA KULLANILIR MI.

mydarknes
mydarknes
12 Ocak 2018

EXELANS yazdı:

mydarknes yazdı:

fabrikanın dışından gidiyor hat.

şimdi ayrık şekilde duvar var   (  I- -I ) yani hattı şöyle düşün 2 duvar arası tireyle cizdigim yer üstünden geciyor boşluk var arada. 


resim yok malasef elimde şuan. 



evet kullanmak zorundasın aynısını samgazda organize sanayide bir fabrikada yapmıştım. fabrikanın iki bölümü vardı ve bunlar birbirine yapışıktı. orada farklı alanlar olduğu için kullandım.



TEŞEKKÜRLER BİLGİ İÇİN


Konu: NEDEN BİRBİRİMİZE YARDIMCI OLMAKTA BU KADAR GÖZÜ KAPALIYIZ.

mydarknes
mydarknes
12 Ocak 2018

EXELANS yazdı:

iyide milletin de işi gücü var. herkes senin sorularına cevap veremez ki herşeyi kendi açından düşünme bence. Birçok soruna cevap vermeye çalışıyoruz. umarım saat kaçta yazdığıma bakmışsındır bu mesajı  ve bugün saat 09:00 da gaz açılışlarım var.



BEN KENDİM İÇİN DEMEDİM  ZATEN BENİM CEVAPLAYAMADIGIM SORU COK BENDE TECRÜBELİ SAYILMAM   SAĞOLSUNLAR YARDIMCI OLMAYA CALIŞAN COK VAR SİZDE AYNI ŞEKİLDE  ZATEN HERKESİN İŞİ GÜCÜ VAR

BEN GENEL OLARAK SİTEYE BAKTIGIMDA GÖRÜLME SAYISI 200 SE 1 KİŞİ CEVAP YAZIYOR ONU DEMEK İSTEDİM.

ALLAH İŞ RASTLIĞI VERSİN .






Konu: KOLON KİRİTİK HAT İNCELİKLERİ.

mydarknes
mydarknes
11 Ocak 2018

Gülcan Çal yazdı:

''büyük ihtimal yükseklikten dolayı emre bey. cünkü 5 kat bodrum var  5 katta zeminin üstünde.

ben shut off kullanmıyorum . hiçte kullanmadım acıkcası   sizde zorunlu mu .''

 APARTMANIN SERVİS KUTUSU 300 MBAR İSE SHUT OFF SUZ TESİSAT YAPAMAZSINIZ ZATEN. BU HER YERDE BÖYLEDİR.  AKSA GAZ HARİCİ BİLMİYORUM AMA BENCE OLAMAZ.






300 MBARDA ZATEN ZORUNLU YOKSA EV OCAGINDA KUZU PİŞİRİRLER .

BENİM AKLIM SADECE SU 3 PARMAK OLAYINA TAKILDI KALDI ANLADIGIM KADARIYLA BUNA MECBURUZ ÖRNEK PROJE KİMSEDE YOK SANIRIM .





Konu: KOLON KİRİTİK HAT İNCELİKLERİ.

mydarknes
mydarknes
11 Ocak 2018

emreturkmen yazdı:

32 dairelik projede sadece 2 metre dn65 kullandım shtuoftan sonra geri kalanı normal oldu ..senin tuketim değerlerin doğru mu acaba benim dediğim yer 6 katlı yer yüksekseklik farkından dolayı kurtarmıyo olabilir...



büyük ihtimal yükseklikten dolayı emre bey. cünkü 5 kat bodrum var  5 katta zeminin üstünde.

ben shut off kullanmıyorum . hiçte kullanmadım acıkcası   sizde zorunlu mu .




Konu: KOLON KİRİTİK HAT İNCELİKLERİ.

mydarknes
mydarknes
11 Ocak 2018

emreturkmen yazdı:

Zetacad kullanmadım ama gasline da hangi hat no larının kurtarmadığına bak ona göre oynama yap derim.uzunluk , dirsekler Tler kaybı artırır bide tüketim değerlerini kontrol et fazla yazılabılır.



yok hocam düşmüyor mecbur kullanıcaz dn80 sismik flanşlı vana hepsi olucak sanırım. İnş zetacad yanıltmıyordur bizi .


Konu: KOMPANSATÖR İÇ TESİSATTA KULLANILIR MI.

mydarknes
mydarknes
11 Ocak 2018

fabrikanın dışından gidiyor hat.

şimdi ayrık şekilde duvar var   (  I- -I ) yani hattı şöyle düşün 2 duvar arası tireyle cizdigim yer üstünden geciyor boşluk var arada. 


resim yok malasef elimde şuan. 




Konu: BURSAGAZ MUSTAKİL TEK KATLI EVDELERDE BİNA DIŞINDAN HAT ÇEKİLMESİ.

mydarknes
mydarknes
09 Ocak 2018

EXELANS yazdı:
mydarknes yazdı:

Mustafa bey teşekkurler dışarıdan götürdüm ama red oldu proje hat dışardan gittigi için.

herhangi bi acıklama yapmamız gerekiyor mu bununla ilgili



zorunlu olmadıkça prjeniz red olacaktır. Bunu gaz açım mühendisi ile görüşün. hatta kapağa açıklamasınıda yapınız.


nasıl bir acıklama sunmam gerekiyor . Biz sadece müşterinin keyfine göre yaptık aslında işi. tek katlı mustakil bir ev.

ilginiz için teşekkurler.




Konu: mimari oluşturma

mydarknes
mydarknes
08 Ocak 2018

3- öylesin bir oda gibi ciz etrafı duvar olsun sonra merdiven ekleyip sil etrafındaki duvarları merdiven tek kalsın.

2-kot farkıyla yapıcaksın. rampa kısmının başlangıcında hattı tut kot farkını gir tesisat yukarda gözükücek.

1-anlamadım.

anladıgım kadarını söyledim inş yardımcı olabilmişimdir.




Konu: BURSAGAZ MUSTAKİL TEK KATLI EVDELERDE BİNA DIŞINDAN HAT ÇEKİLMESİ.

mydarknes
mydarknes
08 Ocak 2018

Mustafa bey teşekkurler dışarıdan götürdüm ama red oldu proje hat dışardan gittigi için.

herhangi bi acıklama yapmamız gerekiyor mu bununla ilgili