fatihtekis
31 Ağustos 2006

kaynak fiyatı???

slm arkadaşlarbir kaynak ustası abim bugün bana bir ihale aldığını söyledi.su boruları kaynatacakmış8 inçlikbir fiyat belirlemsi gerekiyomuşyardımcı olurmusunuz k... devamını gör


fatih1030115453
22 Ağustos 2006

Mekanik tesisat projesi fiyatlandırması

Ankarada bi büro açtım .Proje bürosu. Mekanik tesisat projesi fiyatlandırması m2 hesabı mı oluyo bilen varsa bi yardımcı olabilirmisiniz. Benden fiyat isteyen mimarlar var bende haksız bi fiyat ver... devamını gör


marlo
Supervisor marlo
16 Ağustos 2006

İGDAŞ Yakıt Karşılaştırması..

Yakıt Karşılaştırmaları Aşağıda verilmiştir.  ... devamını gör

abdil26
09 Ağustos 2006

Camii için Isıtma Teklifi

Merhaba arkadaşlar şuan elimde bir camiinin ısıtma işi var. Cami boyutlar 20*12 boyutlarında yüksekliği yaklaşık 6 m. Bunun için ben 24 m 600lük PKKP radyatör ve 47600 kcal/h luk yoğuşmalı&n... devamını gör


selahattin99
09 Ağustos 2006

doğalgaz tesisat parçaları

5 katlı bir binanın servis kutusundan itibaren parçalarını bana yazabilirmisiniz... teklif verirken zorlanıyorum... A.K.V. deprem cihazı selenoid vana gibi sıralayabilirmisi... devamını gör


ozan82
08 Temmuz 2006

muhasebe

slm arkadaşlar.Müşteri senetlerinin takibini yapacak, kasaya giren para, çıkan paranın hesbını tutacak herhangi bir excel vs.  , muhasebe programı olan arkadaşlar programı gönderebilir ... devamını gör


silvershadow
07 Temmuz 2006

yardım! kat kaloriferi teklifi

arkadaslar 105 metrekare bir daire icin teklif cikarmak istiyorum.acemisi oldugum icin pek bilmiyorum. daire ici kalorifer tesisatı ve dogalgaz tesiasatı hakkında bi fiyat ta bulunabilirmisiniz.ortala... devamını gör


bhs ısımak
05 Temmuz 2006

detaylı fiyat teklif formatı

Arkadaşlar merhaba,Ben sektöre yeni girmiş biriyim. Az çok teklif hazırlamayı biliyorum ama bu konuda uzmanlaşmış firmalardan veya arkadaşlardan malzeme listeleri, fiyatları ve... devamını gör


m_ali581
03 Temmuz 2006

merkezi sistem fiyat teklifi

arkadaşlar kolay gelsin. merkezi sistem fiyat teklifi verecez. daha önce hiç merkezi sistem teklifi vermedik. mevcut kazan özellikleri; alarko tip:600 kapasite:600.000 kcal/h. (696 kW) katı ve gaz ... devamını gör

silvershadow
02 Temmuz 2006

fiyatlandırma

arkadaslar belkide sizin icin kolay bir soru olucak ama.yinede soriyim.bir binanın kolon tesisatını dosiceksiniz diyelimki 20 dairelik bir bina. teklif verirken (yaklasık daire bası 200 ytl ... devamını gör


Faith
19 Haziran 2006

acil boyler teklifi

arkadaşlar merkezi sistemde viessman olan bir kazana 300 lt lik 2 adet viessman boyler takılacak.bana acil bir teklif listesi örneği lazım.(malzeme ve genel giderler)be... devamını gör


ugurlulike
13 Haziran 2006

MERKEZİ SİSTEM TEKLİFİ VERİCEM, ACİL

ARKADAŞLAR 60 DAİRE BİYERE MERKEZİ SİSTEM TEKLİFİ VERİCEM VE BEN DAHA HİÇ MERKEZİ YAPMADIM HESAPLARIN ALTIN KALKARIM GİBİME GELİYO AMA NE KULLANACAĞIMI BİLMİYORUM ACABA NELER KULLANILDIĞINI BANA BİRER... devamını gör


abdil26
14 Nisan 2006

MERKEZİ SİSTEM MALİYET HESABI

İyi günler arkadaşalarElimde bir kazan tesisatı işi var. Bina yönetimine teklif vereceğim ve hatalı bi şey yapmak istemiyorum. Katı yakıtlı sistemden doğalgaz dönüşümü yapılacak. Kazan ... devamını gör


bu etikete abone ol aynı etiketle yeni konu aç
dogalgazfirmalari.com