Arkadaşlar merhaba;
İzmirdeki doğalgaz durumu hakkında bilgilerinizi paylaşabilirmisiniz? Sizce izmirde firma kurmak için en uygun zaman ne zamandır? İzmir halkının doğalgaza bakışı nedir? İzmirde doğalgaz işi hızlı olur mu yoksa tutmaz mı? Özellikle izmirde fillen çalışmakta olan arkadaşlardan rica ediyorum.
Teşekkürler