MERHABALAR...
her keze kolay gelsin
autocad de blok oluşturuyorum fakat programı kapattığımda hepsi siliniyor
veya başka bi proje açtığımda insertte bulamıyorum
şimdiden teşekkürler
block konusu daha önce aşağıdaki bağlantıda anlatıldı. Problem devam ederse hangi versiyonu kullandığını da yazarak yeni bir mesaj yazarsın.
http://www.dogalgazprojesi.com/forum_posts.asp?TID=72