mustafa_9
mustafa_9
16 Mayıs 2006

BLOK KOMUTU

MERHABALAR...

her keze kolay gelsin

autocad de blok oluşturuyorum fakat programı kapattığımda hepsi siliniyor

veya başka bi proje açtığımda insertte bulamıyorum

 

şimdiden teşekkürler


Asur
Uzman Asur
16 Mayıs 2006

block konusu daha önce aşağıdaki bağlantıda anlatıldı. Problem devam ederse hangi versiyonu kullandığını da yazarak yeni bir mesaj yazarsın.

http://www.dogalgazprojesi.com/forum_posts.asp?TID=72

 

 






Cevap Yaz

Cevap yazabilmeniz için Giriş yapmanız gerekiyor.